۱۴.۸.۰۰

آسیاب کنار فلوس جورج الیوت

 شیر و ملایمت زیاد قابل نگهداری نیستند چون کمی که بریدند ممکن است معده های جوان را ناراحت کنند. 

**

کیسه ی خالی هیچ وقت راست سرپا نمی ایستد

**

قانون هم برا این درست شده که از آدم های پست فطرت حمایت کنه

**

خوشا آنان که به صدای جهان خارج گوش فرا نمی دهند و گوش هوششان به حقیقتی است که درون را تربیت می کند. 

**

تصمیم گرفته ام کتاب هایی را نخوانم که در آن ها زن های موبور خوشبختی را از دیگران می قاپند . ممکن است کم کم علیه آنها تعصب پیدا کنم. حالا اگر می توانستی داستانی به من بدهی که در آن زن سبزه رو پیش می برد آنوقت موازنه از نو برقرارمی شد. می خواهم انتقام تمام زنان سبزه ی ناکام را بگیرم. من در داستان ها همیشه طرف عشاق واخورده را می گیرم.

**

اگر جای اول را در قلبت به من بدهی برای یک بوسه حتی یک سال هم صبر می کنم

**

ما تا وقتی به شخصی بر نمی خوریم که ساده و در عین حال زیباست شاید نمی دانیم که رفتار و سلوک اجتماعی خود ما چه اندازه آمیخته به ادا و اطوارهای مصنوع است: سادگی بدون زیبایی را بیشتر به چشم خامی و زشتی می نگریم.

**

کیست که زیبایی بازوی زن را ادراک نکرده باشد و اشارات ناگفته ی نرمی را که در آرنجی چالک دار نهفته است در نیافته باشدو آن پیچ و تاب های نرم و متنوعی را که به مچی ظریف می پیوندند با آن رشته های ظریف و تقریبا نامشهودی که در نرمی سفت گونه(پستان) جای گرفته اند ندیده باشد؟

هیچ نظری موجود نیست: