۱۹.۷.۰۰

دنیای دیوانه مجموعه کامل اشعار کلاوس مین، اولریخ روت

 لبخندها و لقب هاست که درد من اند

**

در قلب من خیلی آرزوها گریه می کنند/ زندگی می کنند و می میرند

**

تو تمام عشق مرا با خود داری

**

تو هنوز مانند خورشید بعد از باران جوانی

**

عشق صادق برای پیدا کردن خیلی سخت است/دنیا به علامت دلار وفادار است

فضایی برای عشق ورزیدن وجود ندارد/ دنیا حقیقتا خشن است

**

به یک سفر خوش امدی 

به احساسات صدمه دیده ام

در مرکز جانم

بهتر است یک نور به همراه بیاوری

برای پیدا کردن معناها

**

عاشقان می آیند و می روند

بعضی وقت ها سخت است که بدانی

زمانی یک شب با ارزش می شود که

زمانی که صدمه وارد شده!

**

ما همه زیر یک خورشید زندگی می کنیم

ما همه زیر یک ماه قدم می زنیم

پس چرا، چرا نمی توانیم با هم زندگی کنیم؟

ما باید تغییر اساسی دهیم

و کمی محبت را به این دنیا باز گردانیم

**

سیاستمدار فاسد بهشت را قول می دهد

دزدان به شاهی می رسند.

**

دنیا پر است از انسان های مقدسی  که زندگی شان را با گناه سپری می کنند

***

چطور می توانم به کسی اعتماد کنم

وقتی درستکاری مانند یک کلمه زشت می باشد

**

وقتی به زندگی من آمدی نفس مرا می گیری

چون عشق تو راهش را یافته است

به قلب من

هیچ نظری موجود نیست: