۴.۳.۹۸

دلنبشته

Naele yousefi, [23.05.19 01:11]
‏آدما می رن یکی دیگه رو تست می کنن بعد میان به تو می گن تو یه چیز دیگه ای! خیانت

Naele yousefi, [25.05.19 00:01]
زندگی آدما تو اینستا مثل کامیون های پاکستانی هست ظاهر زلم زیمبو باطن ماشین مشتی ممدلی نه بوق داره نه صندلی

Naele yousefi, [25.05.19 20:54]
هیچ کس به محبت من احتیاج نداره
هیچ کس توی دوست داشتن رو من حساب نمی کنه
همه فقط اون چیزی که خودشون انتظار دارن از ادم می خوان انتظار طرف مقابل واسشون مهم نیست
هیچ کس به من نیاز نداره وقتی پول بخوان کار می کنن یا میرن سراغ کسی که پول داره
وقتی یه چیز مادی بخوان می رن سراغ کسی که اون رو داره
وقتی یه چیز معنوی بخوان می رن سراغ انواع خداهاشون
هیچوقت هیچ کس تمام و کمال روح و روان من رو نخواست
هیچ کس به محبت کلامی من احتیاج نداشت
هیچ کس کمکم نکرد و نجاتم نداد
روحم غرق شد و مرد روحم سقط شد
***
‏باید یکی رو‌ دوس داشته باشیم که تنهاییش و خوشحالیش مثل ما باشه نه اینکه مسخرمون کنه

هیچ نظری موجود نیست: