۱۷.۱۲.۹۵

نوای اسرار آمیز

چیز زیبایی که در یک راز وجود داره سِری است که در درونشه، نه حقیقتی که پنهان می کنه.
*
وقتی یک صفحه به نظر واقعی می یاد به خاطر زندگی نیست، بلکه به خاطر نویسنده اشه.
*
هیچوقت حرف کسی رو که از من تعریف می کنه باور نکنید ولی همیشه حرف کسی رو که از من بد می گه بپذیرید چون اون تنها کسیه که منو دست کم نمی گیره.
*
از این مُدی که باب شده و همه می خوان دوست داشتنی باشن متنفرم. آدم خودشو به هر کس و ناکسی می ماله، کاسه لیسی می کنه، می زاره دندوناشو بشمرن، "دوست داشتنی" چه تنزلی!
*
در دنیای حیوانات دو نژاد مخصوصا یکنواخت وجود داره: آدم و سگ. خیلی زود ازشون سر در میارید.
*
برای اینکه بشه از ابتذال حاکم جون به در برد باید تند و طولانی مدت دوید.
*
ریشه نفرت هیچوقت خود نفرت نیست، چیز دیگه ای رو بیان می کنه... رنج، ناکامی، حسادت، اظطراب
*
در عشق و عاشقی های آتشین همه به هم قول ابدیت می دن اما این ابدیت خیلی زود می گذره.
*
لذت چیزی نیست مگر نوعی احساس شکست در تنهایی.
*
دیگه اسمش عشق نبود بردگی بود. دیگه هیچی نمی نوشتم فقط به اون فکر می کردم.
*
من زندگی رو واسه ی زیستن نمی خواستم، می خواستم بنویسمش خلقش کنم، مهارش کنم. نمی خواستم در زمانی که بهم داده شده زندگی کنم و در زمان مردم هم نمی خواستم زندگی کنم، نه من زمان رو خلق می کردم، زمان های دیگه ای رو، و اونا رو با ساعت شنی نوشتارم تنظیم می کردم.
اریک امانوئل اشمیت

هیچ نظری موجود نیست: